Cliëntenportaal Solution 1 | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Cliëntenportaal Solution 1

Knelpunt voor SolutionS - verslavingszorg en meer is de interactie die we met de cliënt missen. Gesprekken zijn slechts deels mogelijk op de locatie. Beeldbellen hebben we reeds geïmplementeerd. Wat we nog niet hebben is een middel om tussen de afspraken door veilig te communiceren met cliënten over huiswerk en opdrachten. Ons EPD Medicore beschikt over een add-on functionaliteit genaamd Wellbee. Het zorgverlenersportaal is reeds in gebruik. Met dit plan willen we ook het cliëntenportaal in gebruik nemen. Hiermee krijgt de cliënt inzicht in de eigen dossiergegevens, medicatie en afspraken. Samen met de zorgverlener wordt Wellbee gebruikt om de behandeling beter en efficiënter te maken. Denk aan het online invullen van vragenlijsten, samen het behandelplan opstellen en samen gebruik maken van online tools zoals e-learning modules. De implementatie doen we samen met de leverancier (Medicore). Omdat alle cliënten gedeeltelijk hetzelfde programma doorlopen (extramuraal), is het bereik van dit product 100%, mits de cliënt bereid is er gebruik van te maken.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.