Digitale voordeur bij HVO-Querido | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Digitale voordeur bij HVO-Querido

De digitale voordeur zorgt voor toegang tot hybride (zorg)informatie, zodat cliënten 24/7 zelfstandig een keuze kunnen maken uit het hybride zorgaanbod, op basis van goede informatie. Hierdoor worden medewerkers ontlast van 'laagcomplexe' zorgtaken die door het netwerk of door de cliënt zelf kunnen worden gedaan.

Hierdoor kan personeel duurzamer worden ingezet. Verder kan 'laagcomplexe' zorg op een laagdrempelige manier worden ingevuld door de cliënt of het bestaande en/of nieuwe netwerk van de cliënt zelf.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.