Fuse | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Fuse

Met het R&D samenwerking ambiëren de bedrijven Graphlr, Yellow Jersey en Reversed een nieuwe technologische oplossing te ontwikkelen en op disruptieve wijze de markt te betreden. Er wordt een R&D samenwerking tussen drie ontwikkelbedrijven opgezet in de sector creatieve industrie, waarbij met gezamenlijke kennis een nieuw product, dienst en nieuwe B.V. (Fuse) wordt opgericht om gezamenlijke kennis op gebied van Big Data Analysis, Digitale Sport marketing en conceptuele.softwareontwikkeling te bundelen..Doel is het realiseren van de software, validatie van het businessmodel en het opleveren van een nieuwe dienst met klanten (early adopters) die in een pilot betalen voor het gebruik van het Minimum Viable Product (MVP). Voor het te ontwikkelen project zijn reeds een aantal early adopters geïnteresseerd en is een realistisch costs & revenue opgesteld aan de hand van product DNA en een LEAN startup proces. De samenwerking ontwikkelt een innovatief influencer marketing oplossing met.state-of-the-art technologie, met als doel om huidige concurrenten te kunnen overstijgen en een volledig backend systeem op te leveren waarin alle vormen van sociale media gemonitord kunnen worden. De samenwerking biedt een product dat meer focus levert op performance, het bereik van sociale media vergroot (impact), social media management automatiseert en realtime inzage biedt in impact/bereik. Het biedt een stevige concurrentiepositie t.o.v. bestaande influencer oplossingen op de internationale markt, zoals Voicey, Buffer, Hootsuite en Soworker, met als onderscheidend element dat de samenwerking een zelfstandig opererend, slimme backend ontwikkeld die de mogelijkheid heeft om alle soorten metadata te kunnen verwerken..De partijen gaan dit bereiken door de gedurende de projectperiode mankracht, kennis en kapitaal beschikbaar te stellen voor het ontwikkelen van nieuwe de technologie, alsmede investering in marketing / business development om de technologie te koppelen aan de juiste (internationale) markten. Hiermee stelt de samenwerking een nieuwe concurrerende dienst op, gericht.op een groeimarkt, waarmee naar verwachting de BV in twee jaar tijd zelfstandig kan opereren, zonder financiële input van de R&D samenwerkingspartners / project investeerders..Het betreft een nieuwe innovatie als dienst: gebruik van innovatieve backend interpretatie technologieën door middel van graph-structuren in combinatie met een nieuw op te leveren businessmodellen (SaaS) om influencers meer insight informatie te bieden op het gebied van:.? Impact op social media.? Betere fan engagement.? Ondersteuning van influencers middels eigen dashboard.? Fan management.? Actieve influencer marketing.? Insight op performance en collaboration op sociale media..Fuse is het resultaat van co-productie van drie bedrijven waarin expertise, technologie en creativiteit optimaal samenkomen. Graphlr is internationaal koploper op het gebied van graphtechnologie en media heeft als strategische doelstelling met één generieke graph engine meerdere succesvolle diensten en Start Ups te faciliteren. Yellow Jersey heeft als strategische doelstelling de nieuwste innovaties naar de sport te brengen en kan zich internationaal met Fuse onderscheid en manifesteren. Reversed heeft als strategische doelstelling een van de top bureaus te worden in de ontwikkeling van digitale experiences en zet met Fuse een uniek resultaat op dit gebied neer..De activiteiten sluiten aan bij de topsector Creatieve Industrie en HTSM/ICT. De kernactiviteit van de samenwerking bestaat uit het ontwikkelen en exploiteren van innovatieve- en ondersteunende software voor het interpretabel maken van niet-homogene data..De activiteiten van de aanvrager vallen onder de HTSM roadmaps Smart Industry: Snelle en accurate sensing, integratie van production technology linked to ICT; Embedded Systems: Geïntegreerde hardware/software systemen die intelligentie, besluitvorming en mogelijkheden toevoegen aan hightech producten, welke economische b

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.