Hugo business analytics voor evenementen | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Hugo business analytics voor evenementen

Het betreft de ontwikkeling van een platform waarop bezoekers hun verwachtingen en ervaringen omtrent evenementen en festivals kunnen delen. Door hun mening te delen zorgen bezoekers ervoor dat Hugo ze in de toekomst evenementen kan aanraden die beter passen bij hun voorkeuren. Tevens zorgen bezoekers – door hun mening te delen – ervoor dat anderen geholpen worden bij het maken van keuzes waar heen te gaan. De verzamelde meningen worden door Hugo omgezet in business analytics zodat organisatoren kunnen leren van hun publiek en zo risico’s kunnen beperken.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.