Multi Media A/B Testing | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Multi Media A/B Testing

In de traditionele marketing wereld opereren reclame bureaus en multi media bedrijven onafhankelijk van elkaar. Terwijl reclame bureaus marketing uitingen creeren is het de taak van (multi) mediabedrijven deze uit te rollen over de verschillende online kanalen. Voorafgaande aan een reclame campagne meten veelal marketing onderzoek bureaus het mogelijke effect. Dit is een meestal kostbaar traject met een onvoorspelbare conversie. Jalt.wil een revolutie teweeg brengen in deze wereld door reclame bureaus en (multi) media bedrijven te combineren tot een geoliede machine. Jalt wil hiervoor een nieuw product/dienst ontwikkelen waarmee nieuwe reclame campagnes in een live situatie worden gepresenteerd aan een grote groep gebruikers. Jalt denkt aan het in een live situatie tonen van reclame boodschappen aan een groot panel van duizenden gebruikers in online media zoals Facebook. Middels het ontrafelen van kleurgebruik, mensen, dieren, etc. wil men een relatie leggen met de psychologische gevoelens hierbij. Hiermee wil Jalt een full-range marketing producten bieden van campange t/m conversie test.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.