Onderzoek ontwikkeling tool neuromarketing | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

Onderzoek ontwikkeling tool neuromarketing

Wij willen de creatieve sector een bruikbaar instrument in handen geven om de effecten van neuromarketing te vertalen naar de praktijk van creatieve professionals. Onze doelgroepen zijn online publishers, zoals zzp’ers, werknemers bij bedrijven, overheden, scholen en andere organisaties. Op de academie zijn wereldwijd heel veel neurowetenschappelijke onderzoeksresultaten aanwezig (cases). De praktische vertaalslag naar de genoemde doelgroepen mist echter. Er is behoefte aan een effectieve en unieke online tool waarmee onderzoekers deze informatie op grote schaal en uniforme principes kunnen analyseren, categoriseren, bijeenvoegen en toegankelijk maken, met als einddoel dat creatieve professionals toegang krijgen aan deze schat aan waardevolle neurowetenschappelijke kennis en expertise.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.