PURA-COVID | RVO.nl | Rijksdienst

Service menu right

PURA-COVID

1) Beeldzorg mogelijkheid creëren voor cliënten en personeel, om de zorg rondom de cliënt te waarborgen. Hiertoe zal er tablets met toebehoren, simkaarten en abonnementen voor beeldzorg worden afgesloten. Planning is om 15 tablets met toebehoren aan te schaffen. Opschaling naar 80%.
2) Persoonsalarmering bij ca. 2 cliënten en abonnement voor monitoring en aansturing hiervan.
3) Protocol voor personeel op laten stellen inzake werken in tijden met COVID-19.
4) Spoed training aan personeel over toepassen van Protocol.
5) Trainen van cliënten en mantelzorgers over het gebruik tablet/persoonsalarmering en de toepassing in de tijd van COVID-19.
6) Wondzorg app in gebruik nemen en hier personeel/cliënten en mantelzorgers op trainen.
Betrokken partijen:
- Next Level Solutions – Organisatie en Adviesbureau die de protocollen zal verzorgen en trainingen zal organiseren. Verder zal NLS het projectmanagement op zich nemen en communicatie met diverse partijen aansturen. Zij zullen de overall project behartiger zijn. www.Nextlevelsolutions.nl
- Mobilea B.V. – Partner voor beeldzorgcommunicatie, software leverancier. Mobilea.nl
Boomerweb B.V.– ICT partner voor levering van de wondzorg app. www.boomerweb.nl
- Total Call Rotterdam B.V. – Leverancier voor mobiel internet en communicatie abonnementen.
- Smartline Computer – Leverancier van Tablets en toebehoren
- Focus Cura – Personeelsalarmering aanlevering.

Bent u tevreden over deze pagina?

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een *
Als wij vragen hebben over uw toelichting, mogen wij dan contact met u opnemen?
Mogen wij u benaderen voor een gebruikersonderzoek?
Wij zoeken regelmatig respondenten voor gebruikersonderzoek op onze website. Wij zijn benieuwd naar uw mening en gaan graag met u in gesprek. Een online interview duurt maximaal 45 minuten.