Travel with Zoey biedt een digitale reisassistent waarmee reizigers tijdens hun reis volledig ontzorgd worden, met als enige doel: reizigers een nog leukere reis bezorgen. Reizigers ontvangen proactief hypergepersonaliseerde, kwalitatief hoogwaardige tips op basis van hun interesses voor de betrefffende reis via chat. Daarnaast kunnen reizigers ook ongelimiteerd vragen stellen waarna een volledig gepersonaliseerd antwoord volgt. De service wordt op dit moment white-label aangeboden aan organisaties in de reisbranche en in de toekomst kunnen reizigers de service ook op individuele basis aanschaffen. Tijdens het vroegefasetraject zullen de content matching en chat geautomatiseerd worden via slimme software waardoor de travel with Zoey schaalbaar wordt. Zo gaan we van dienst naar product.
Voorbeelden van Zoey in de praktijk:
https://www.anwb.nl/vakantie/anwb-ledenreizen/whatsappdienst-sophie
En
Voor vragen over de Zoey-service neem contact op met:
Rajneesh Badal - Founder